PT online!

Den 1 april startade jag ett kost- och träningsprogram tillsammans med Olga Rönnbergs Mammafitness. Även om jag alltid gillar att träna och även till stor del vet vad det är jag äter fel, om jag gör det, så känns det tryggt att ha nån som backar upp en och synar en i sömmarna! Dessutom är träningsprogram och kost sammanlänkade för att man ska få så bra resultat som möjligt! Jag känner mig superpepp och ska verkligen ge allt denna månaden, hoppas bara att vädret är med mig så det kan bli många långa promenader också! 
Dagarna har en tendens att kretsa kring maten nu. Som ni säkert vet är jag varken särskilt duktig eller har viljan att laga mat så därför känns det alltid lite extra jobbigt när jag ska komma på något jag kan äta som samtidigt ska vara gott! Blir att leta massor med recept och ta en vända till på affären idag. 

Mitt fokus på mys denna veckan har väl gått sådär. När man är ensam hela dagarna, på kvällarna också eftersom Henke ofta är på träning eller match, så blir de lugna stunderna sådär extra viktiga och de infaller ju allt som oftast när Love sover :P Idag ska vi iaf sjunga lite och kika i böcker och sen kan vi ta en liten middagslur tillsammans tycker jag! Här är en av mina favoritbilder på mig och Lovisen :D

Något osammanhängande inlägg, men ändå. Håll till godo så kommer säkert något slags resultat från PT online om cirkus en månad också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0