Kära gamla vänner!!

Ja, när man får ett meddelande om att en kär gammal vän saknar bloggen, och då främst beroende på att vännen ifråga inte så ofta kan träffa söte Love, så kan man ju inte med att tänka nej tack.
Jag får dock fundera lite över vad jag ska skriva om. Jag skulle avsky att bli en såndär som bara berättar om vad jag ätit och gjort under dagen. Vad Love ätit och gjort kanske är mer befogat då?
Allra först kanske en litetn recap är på sin plats, det har ju hänt en del på ett par månader.. men eftersom lillsnutten precis vaknade efter sin vila får ni tappra själar som fortfarande kikar in då och då (hatten av till er!) nöja er med några av mina favoritbilder från sommaren!

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Lille plutten!! Vad stor han har blivit :) Puss

2011-08-29 @ 22:46:16
Postat av: Anna

Mitt hjärta brister!! Så fin!

2011-08-30 @ 03:13:30
Postat av: Clara

Javisst har han. Och större är han nu! Håll utkik efter Loves framsteg snart på en blogg nära er :P

2011-08-30 @ 21:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0