Vad hände med mamman i våras och somras?

Jo... Jag började jobba i april, och försökte med alla mina hjärnceller att komma in i det nya systemet vilket betydde både nya regler, priser och tillvägagångssätt. När jag bara var där en gång i veckan hann jag liksom glömma allt emellan trots att jag försökte sätta mig ner med manualen när det fanns tid över.. Min motivation och längtan efter att få jobba höll inte i sig särskilt länge och jag kände, som vanligt, ett begär efter att plugga igen så jag meddelade jobbet att mina tider hellre fick gå till nån bättre behövande och så inriktade jag mig på att vara hemma med Love och läsa lite distanskurs vid sidan av.
Och det funkade riktigt bra. Under sommaren läste jag kursen Att skriva för webben och fick högsta betyg så jag fick lite blodad tand. Jag sökte kurser inför hösten, dock lite för sent, så jag sitter och väntar på att meddelanden från studera och diverse högskolor ska droppa in och säga att jag kommit in såhär i efterhand! Vad jag ska göra i höst annars kräver nog ett helt eget inlägg tror jag :P

Och för er som är lite nyfikna på hur Loves vår och sommar var kommer den uppdateringen imorgon förhoppningsvis!


Idag har vi fått tapetserat hemma och jag har en såndär barnslig förväntan i mig när jag tänker på hur det ska inredas och fejjas! Uppdatering om nya lägenheten kommer också!

Förresten, en av de stora anledningarna till att jag inte orkade blogga
var för att jag var för lat för att lägga in foton på datorn. I-lands problem
eller vad? Ja det får bli bättring, för bloggar utan bilder är för trista!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0