Ääääääntligen fredag!

Och vilken fredag sen! Idag var jag till paradiset och tillbaka aka en 60 minuters ansiktsbehandling. Jag var en behandlingsoskuld och blev positivt överraskad. Flera masker och krämer, ansiktsmassage och annat smått och gott gjorde mig så avslappnad och trött att jag hade svårt att se klart efteråt. Det tog nog säkert en halvtimme innan jag kunde läsa någonting! När pengarna börjar ramla in får det nog bli en eller två fina krämer från Dermalogica tror jag. Kanske passa på att utnyttja den där vännen som jobbar på Tax-freen på Landvetter :D

Nu på kvällen är det inte sämre ställt än att jag sitter och myser i världens mjukaste filt och kikar på So you think you can dance. Idag är det ju första av två finalavsnitt för bövelen och jag är både uppe i extas och nervös. Gissar på att någon av tjejerna vinner, men jag har alltid haft ett öga för Tadd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0