Det skulle vara en lugn dag idag

Ja idag skulle vi stanna hemma och bara leka och mysa jag och Love men så fick såklart den här mamman andra planer. För det första var det nästan nödvändigt att besöka Apoteket för att inhandla diverse förkylningshjälpmedel till Love, men dessutom tänkte jag att det äntligen måste ha kommit in just de knopparna jag vill ha till vitrinskåpet på Clas Ohlsson.

Så vi begav oss iväg till Frölunda torg, ja ni vet stället som har allt :P Och väl där kikade jag förstås lite på HM, Lindex och alla inredningsbutiker också. Med mig hem fick jag det jag tänkt (vilket inte alltid är fallet) och även lite köksredskap, ljus och en t-shirt till Love.
Men tro inte att vår lugna dag slutade där, nu har jag dammsugit, diskat och hängt upp tvätt också. Att man inte sätter sig ner när Love sover är ett mysterium i sig...


Det vart en trött nos efter några timmars shopping


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0