Love shoppar!

Idag var vi en sväng på stan, och då menar jag i Nordstan. När man bor i Frölunda är det lätt att bara fastna här ute för ALLT finns här. Men som sagt, idag var vi ändå tvungna att kika i butiker med stora barnklädesavdelningar och då fick det bli centrala Göteborg :P

Love berättade häromdagen att nu är det minsann slut med alla trånga pyjamasar och för korta byxor så inte är väl jag en sämre mamma än att jag kikar och köper nytt!! Loves stil är lite som hans fars, det blir väl lätt så eftersom både han och jag tycker att det är snyggt! Tröjorna jag köpte skulle Henke lika gärna kunna ha liknande i sin garderob! Idag blev det en sparkdräkt, eller onepiece, tre långärmade t-shirts, en pyjamas, en kofta och ett par hängslebyxor i jeans. Just hängslebyxor tycker jag både kan vara coolt och sött så det var givet i höstgarderoben. Randiga tröjor och mönster är jag en sucker för så en del av dem blev det också!

(Ni får ursäkta kvaliteten på bilderna en stund framöver men min läsning på bildproblemet har bara resulterat i att det blir bilder med något sämre ljus, vidvinkel osv osv.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0