Snörvel och ingefärste

Här ligger jag och bara latar mig, typ.. I själva verket kan jag inte andas genom näsan, vilket gör att läpparna blir sådär äckligt torra. Jag snyter mig hela tiden och får således både irriterade närvingar och näsväggar. Min sons skrik skär genom huvudet och jag kan inte mer än att sitta bredvid och säga "vilket fin bil" eller " ska vi läsa om Barbapapa" med så lugn röst jag kan (och har kvar).
Ja, det är svårt att vara en aktiv och rolig mamma när man har hela huvudet fullt med gegga. Ikväll ska iaf pappan ta med sig Lovis till farmor för att träffa småkusinerna och busa lite. Det gör honom nog gott!!

Såna här dagar längtar jag alldeles extra mycket bort från soffan, lägenheten och Sverige. Det finns så många ställen jag skulle vilja besöka. Shopping i New York och picnic i Central Park. Att promenera längs en sandstrand på Hawaii eller någon annan paradisö för att sedan slå sig ner för att dricka shakes i alla dess smaker...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0