Sverige - Ungern

Idag har jag försökt mig på att ge mig ut för att trotsa förkylningen. Tycker mer synd om andra som liksom skyr mig som pesten av rädsla för att bli sjuka än mig själv, som faktiskt snorar och hostar en del fortfarande. Vi hade Frida här på lunch, en lunch som Love för övrigt var riktigt avog till. Det var ju självklart jag som hade försökt mig på en hemmagjord variant igen och hade jag bara inte fått för mig att jag skulle krydda lite på slutet hade det nog gått ner. Istället blev det alldeles för mycket vitpeppar och således alldeles för starkt...
Sen tog jag och Love en snabb sväng ner till stan för att möta mormor och morfar som tog ett stopp i Haga på vägen ner mot sommarstugan. Mycket mysigt!!

Nu är det snart fotboll på tv, alla här hemma är spända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0